Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Azylem dla prawdy niebezpiecznej jest milczenie.
 
IndeksGallerySzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Rangi i Tytuły

Go down 
AutorWiadomość
Lirael Riven

Lirael Riven


Liczba postów : 1320
Age : 30
Registration date : 30/12/2008
Points : 137

Rangi i Tytuły Empty
PisanieTemat: Rangi i Tytuły   Rangi i Tytuły Icon_minitimeCzw Sie 13 2009, 09:57

Ranga - określa status w bractwie, zazwyczaj niewiele ma wspólnego z profesją postaci. UWAGA! Samotnicy nie mają możliwości wyboru rangi, gdyż nie należą do żadnego bractwa.

Rangi;

Dla Wampirów;

Przywódca Rodu [1] - być może dzięki wybitnym zdolnościom i doświadczeniu stają się głową bractwa. Najczęściej posiada szlachetną krew, gdyż jego wpływy i wrodzona zdolność dominacji nad innymi ułatwia mu wydawanie rozkazów, jak i utrzymywanie wszystkiego w należytym porządku. Rozporządza wszystkimi zasobami materialnymi bractwa, jest głównym sędzią, nie powinno mu się sprzeciwiać.

Arcyksiążę/Arcyksiężna [2] - Dobrze zasłużony człowiek swojego przywódcy, jest tego głównym doradcą. Wampir z wyższych sfer, aczkolwiek zdarzają się okazy, które szlachetnej krwi nie posiadają. Pod nieobecność lub nagłą niedyspozycję przywódcy, to właśnie on obejmuje rządy w bractwie.

Dowódca Taktyczny [1] - Jeden na całe bractwo. Posiada nienaturalną zdolność szybkiego logicznego myślenia oraz oceny sytuacji, nawet gdy ta wydaje się być beznadziejna. Jako jedyny potrafi ocenić siły wroga, wskazać ich słabe punkty i niekiedy domyślić się ich planów.

Nekromanta [3] - pęd do wiedzy o śmierci doprowadził do tego, że stanąłeś na granicy...którą przekroczyłeś bez żalu. Życie i śmierć nie ma dla ciebie tajemnic... Możesz je dawać i odbierać. Nekromanta specjalizuje się głównie w magii zaświatów, czyli wszystkich zaklęciach uśmiercających, rozmowach ze zmarłymi, rzadziej ze wskrzeszaniem. Jest najpotężniejszym wampirem, jeśli chodzi o przemienianie ? zawsze udaje się mu przemienić (oczywiście, gdy tego chce!) człowieka w istotę długowieczną. Nie wszystkim wampirom się to udaje, często zdarza się, iż człowiek nie przeżywa przemiany i umiera. Nekromanta to główny mag bractwa. Przewodniczy w różnego rodzaju rytuałach.

Książę Śmierci [1] - może być taki tylko jeden.. wręcz pożera duszę przeciwnika. Umie przesłać mu najgorsze koszmary - a ofiara nie może się obronić. W potyczkach dobrze przygotowany może nawet zawładnąć umysłami kilku wrogów, dzięki czemu łatwiej można ich pokonać. Wysysa również część życia przeciwnika, wyssane trafia do jego - ta sztuczka może dodać aż 20 - 30 hp. Zwany Księciem Śmierci jest jednym z najwyższych - najlepszych w bractwie, takie miano jest bardzo poszukiwane - ale może być tylko jeden wybraniec, syn króla śmierci.

Długowieczny [nieograniczone] - niczym nie wyróżniający się członek bractwa.

Młody [nieograniczone] - Tą rangę dostaje każdy, zaraz po przemianie, jest to wampir który nie umie jeszcze panować nas swoimi zmysłami, rzuca się na każda żywą ofiarę. Często wpada w tarapaty.

Dla Wilkołaków;

Alfa [1] - być może dzięki wybitnym zdolnościom i doświadczeniu stają się głową bractwa. Najczęściej posiada szlachetną krew, gdyż jego wpływy i wrodzona zdolność dominacji nad innymi ułatwia mu wydawanie rozkazów, jak i utrzymywanie wszystkiego w należytym porządku. Rozporządza wszystkimi zasobami materialnymi bractwa, jest głównym sędzią, nie powinno mu się sprzeciwiać. Najpotężniejszy z wilkołaków.

Beta [2] - Dobrze zasłużony człowiek swojego przywódcy, jest tego głównym doradcą. Wilkołak z wyższych sfer, aczkolwiek zdarzają się okazy, które szlachetnej krwi nie posiadają. Pod nieobecność lub nagłą niedyspozycję przywódcy, to właśnie on obejmuje rządy w bractwie. Zazwyczaj są parą, często posiadają liczną gromadę potomków czysto krwistych, aczkolwiek nie jest to reguła.

Druid [3] - główny lekarz bractwa, zna się na czarach i zielarstwie. Specjalizuje się w leczeniu ran, zielarstwie oraz czytaniu w myślach; Jest zaufanym człowiekiem, do którego zwracają się wszyscy współbracia i siostry z problemami, za równo psychicznymi jak i fizycznymi. Przyjaciel przyrody, syn Matki Ziemi.

Wilczar [1] - wilkołak, potrafiący.. latać! Przywódca stada, wybiera od czasu do czasu wiernego poddanego, wykonuje pewnego rodzaju "rytuał" dzięki czemu wyrastają mu skrzydła (dostępne w postaci człowieka, jak i wilka), których nie może "schować". Są odporne, nikt nawet najsilniejszy nie może ich wyrwać, jeśli wilczar koniecznie potrzebuje "braku" skrzydeł może zgłosić się do przywódcy, który "wyrywa" cień ich skrzydeł, i wyrzuca. Gdy nie ma już cienia, skrzydła kruszą się i zmieniają się w płatki białych, szklanych róż. Ranga ta, dodaje tylko możliwość latania - nie dodaje siły, zręczności ani tych podobnych.

Książę Nocy [2] - Umie dwie sztuczki; wyssanie hp oraz przyzwanie cienia-wilka o gwiaździstych oczach który wiernie służy swemu panu przez cały dzień, walczy i broni pana jak zwykły chowaniec, chociaż wcale nim nie jest. Wyssanie hp jest podobną sztuczką do sztuczki Księcia Śmierci, 20-30 wyssane hp wroga trafia do owej osoby. Może być jeden na całe bractwo, noc ma tylko jednego potomka.

Szczenię [nieograniczone] - Tą rangę dostaje każdy na początku, zaraz po przemianie, jest to wilkołak który nie umie jeszcze panować nas swoimi zmysłami i przemianą, rzuca się na każda żywą ofiarę. Często wpada w tarapaty. 

Wilkołak  [nieograniczone] - niczym nie wyróżniający się członek bractwa.

Dla Samotników;

Samotnik [nieograniczone] - ' Zostawcie mię w spokoju, nie psujcie marzenia. Wolę, wolę samotność dziką i ponurą ' Jest to ranga dostępna również dla przedstawicieli wampirów i wilkołaków, którzy nie dołączyli do żadnego bractwa.

Tytuły:

Tytuł to dodatkowa ranga, którą przydziela się za różne osiągnięcia na forum, nie tylko na jego fabule, ale również na stronie technicznej.

Hiemis *łac. zima* - Osobnik o tym tytule, może dwa razy na tydzień spowodować burze śnieżną, nawet w czasie lata. Jest wrodzoną zdolnością jest odporność na wszelką magię jak i zdolności wampirów czy wilkołaków, ponadto raz w miesiącu może zamrozić kogoś wzrokiem na czas 5 postów. 

Upadły Anioł - Ktoś kto posiada ten tytuł, może raz na tydzień ,,wysunąć" wielkie i czarne skrzydła z których jedno pióro posiada w sobie truciznę, paraliżuje przeciwnika na 3 posty, wtedy można go zabrać do lochów, czy uciec po prostu. Zwykle jest to osobnik o nastawieniu neutralnym do rzeczywistości, a swej zdolności używa w razie niebezpieczeństwa. Nie obnosi się z umiejętnościami, raczej skrzętnie je skrywa.
Powrót do góry Go down
 
Rangi i Tytuły
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Tylko dla was :: Kosz-
Skocz do: