Lirael Riven
Liczba postów : 1320 Age : 30 Registration date : 30/12/2008 Points : 137
| Temat: Prawa Nocy Pią Paź 01 2010, 13:21 | |
| - Inkwizycja - Grupa składająca się z wampirów, którzy strzegą swych ras. Pilnują, aby żaden przejaw i ich istnieniu nie dostał się do wiedzy ludzkiej, oraz aby żaden człowiek po spotkaniu z wampirem czy wilkołakiem dowiadując się o jego istnieniu nie przeżył. Są władzą w świecie nocy, oni ustalają prawo. Wampiry stąd są prawdziwymi królewskimi wampirami, najstarsze ze wszystkich. Ich władza jest niezmienna, nikt nie wie tak naprawdę kto w niej zasiada. Jednak cała Inkwizycja ma w sobie 10 członków. Żaden wampir, czy wilkołak nie wie, gdzie mają swą siedzibę, i że taka grupa istnieje. Działają cicho i szybko, bez zbędnego gadania czy pouczania.
Maskarada:* "Nie ujawnisz swej natury, tym co ze krwi nie są. Czyniąc tak, swego dziedzictwa się wyrzekasz." Jest to pierwsza i zarazem najważniejsza zasada panująca wśród wampirów/wilkołaków. Owa zasada nakazuje stworzeniom mroku bezwzględne milczenie i wieczne ukrywanie prawdy o ich naturze, przed zwyczajnymi śmiertelnikami. Najczęściej decyduje ona o ich żywocie. Jeżeli któryś z dzieci nocy złamał tą zasadę bądź jakiś śmiertelnik przeżył spotkanie z nim, Inkwizycja wysyłała kogoś by taką personę uśmiercił.
Domena: "Domena twoją rzeczą jest. Szacunek tobie winni są wszyscy, kiedy w niej się znajdują. Podważać twego słowa nie wolno nikomu, kiedy we twojej domenie jest." Według tejże zasady każdy Kainita (dziecię i wyznawca Kaina) ma prawo do samostanowienia na terenie, których mu podlega. Nikt nie ma prawa podważać jego decyzji bądź wtrącać się w jego interesy.
Progenitura:* "Możesz być Ojcem jeno za przyzwoleniem Starszego swego. Jeśli innego stworzysz bez przyzwolenia Starszego, ty i potomek twój zgładzeni będziecie." Zasada ta na ma celu utrzymanie godnych warunków życiowych dla wampirów/wilkołaków i zapobieganie rozprzestrzenianiu się głodu. Jeżeli na terenie pojawia się zbyt wiele przedstawicieli jednej z ras, zaczyna brakować pożywienia, do tego właśnie stworzona jest zasada Progenitury, mająca ograniczyć ilość osobników na danym terenie. Jednakże istnieje jeszcze jedna odmiana Progenitury. Mianowicie chodzi o to, by zapobiec buntom młodych przeciw Starszyźnie. By stworzyć nowego wampira/wilkołaka, należy uzyskać pozwolenie od Księcia/Alfy panującego nad danym miastem. Jeżeli owego pozwolenia się nie otrzyma, a nowe dzięcie i tak się narodzi, władca ziem ma prawo zrobić z nim co zechce.
Opieka: "Twymi własnymi dziećmi są ci, których sam kreujesz. Póki potomka swego spod opieki nie wypuścisz, rozkazywać mu będziesz w sprawach wszelkich. Jego zaś grzechy twoimi będą." Tradycja ta mówi, iż Stwórca nowego wampira sprawuje nad nim władzę i opiekę, do czasu przedstawienia nowego Kainity, władcy ziem. Zanim jednak Stwórca i jego potomek zaczną żyć niezależnie od siebie, za wszystkie grzechy i przewinienia nowego wampira odpowiada jego Ojciec. W przypadku gdy Wilkołak dokona przemiany na człowieku automatycznie obowiązuję go prawo Opieki.
Gościnność: "Szanuj domenę cudzą. Kiedy w obce miasto przybędziesz, przedstawisz się temu, kto nim włada. Bez zgody jego nikim tam jesteś." Zgodnie z ową zasadą, wampir odwiedzający nowe miasto, musi złożyć wizytę zarządcy, Księciu. Jeśli tego nie zrobi, musi liczyć się z gniewem Zarządcy.
Destrukcja:* "Nie będziesz zabijał nikogo z rodzaju swego. Prawo destrukcji jeno Starszemu twemu przysługuje. Jeno najstarszy pośród was Krwawe Łowy zarządzić może." Zasada Destrukcji to jeszcze jeden z przywilejów Księcia/Alfy, bo to on zazwyczaj jest najstarszym spośród mieszkańców danej ziemi. To właśnie przywódca decyduje o rozpoczęciu Krwawych Łowów, a tym samym o życiu i śmierci swych podwładnych. Gdy ktoś mniej ważny zechce rozpocząć Krwawe Łowy, zazwyczaj jest ignorowany przez swych pobratymców. Prawa oznaczone * [gwiazdką] tyczą się zarówno wampirów jak i wilkołaków. Są to prawa według nas najważniejsze i dlatego każdy winień się do nich stosować. źródło; http://www.hogwart.edu.pl/biblioteka/Wampa.htm#2 | |
|