Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Azylem dla prawdy niebezpiecznej jest milczenie.
 
IndeksGallerySzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Prawa Nocy

Go down 
AutorWiadomość
Lirael Riven

Lirael Riven


Liczba postów : 1320
Age : 30
Registration date : 30/12/2008
Points : 137

Prawa Nocy Empty
PisanieTemat: Prawa Nocy   Prawa Nocy Icon_minitimePią Paź 01 2010, 13:21

  • Inkwizycja - Grupa składająca się z wampirów, którzy strzegą swych ras. Pilnują, aby żaden przejaw i ich istnieniu nie dostał się do wiedzy ludzkiej, oraz aby żaden człowiek po spotkaniu z wampirem czy wilkołakiem dowiadując się o jego istnieniu nie przeżył. Są władzą w świecie nocy, oni ustalają prawo. Wampiry stąd są prawdziwymi królewskimi wampirami, najstarsze ze wszystkich. Ich władza jest niezmienna, nikt nie wie tak naprawdę kto w niej zasiada. Jednak cała Inkwizycja ma w sobie 10 członków. Żaden wampir, czy wilkołak nie wie, gdzie mają swą siedzibę, i że taka grupa istnieje. Działają cicho i szybko, bez zbędnego gadania czy pouczania.



Maskarada:*
"Nie ujawnisz swej natury, tym co ze krwi nie są. Czyniąc tak, swego dziedzictwa się wyrzekasz." Jest to pierwsza i zarazem najważniejsza zasada panująca wśród wampirów/wilkołaków. Owa zasada nakazuje stworzeniom mroku bezwzględne milczenie i wieczne ukrywanie prawdy o ich naturze, przed zwyczajnymi śmiertelnikami. Najczęściej decyduje ona o ich żywocie. Jeżeli któryś z dzieci nocy złamał tą zasadę bądź jakiś śmiertelnik przeżył spotkanie z nim, Inkwizycja wysyłała kogoś by taką personę uśmiercił.



Domena:
"Domena twoją rzeczą jest. Szacunek tobie winni są wszyscy, kiedy w niej się znajdują. Podważać twego słowa nie wolno nikomu, kiedy we twojej domenie jest." Według tejże zasady każdy Kainita (dziecię i wyznawca Kaina) ma prawo do samostanowienia na terenie, których mu podlega. Nikt nie ma prawa podważać jego decyzji bądź wtrącać się w jego interesy.



Progenitura:*
"Możesz być Ojcem jeno za przyzwoleniem Starszego swego. Jeśli innego stworzysz bez przyzwolenia Starszego, ty i potomek twój zgładzeni będziecie." Zasada ta na ma celu utrzymanie godnych warunków życiowych dla wampirów/wilkołaków i zapobieganie rozprzestrzenianiu się głodu. Jeżeli na terenie pojawia się zbyt wiele przedstawicieli jednej z ras, zaczyna brakować pożywienia, do tego właśnie stworzona jest zasada Progenitury, mająca ograniczyć ilość osobników na danym terenie. Jednakże istnieje jeszcze jedna odmiana Progenitury. Mianowicie chodzi o to, by zapobiec buntom młodych przeciw Starszyźnie. By stworzyć nowego wampira/wilkołaka, należy uzyskać pozwolenie od Księcia/Alfy panującego nad danym miastem. Jeżeli owego pozwolenia się nie otrzyma, a nowe dzięcie i tak się narodzi, władca ziem ma prawo zrobić z nim co zechce.



Opieka:
"Twymi własnymi dziećmi są ci, których sam kreujesz. Póki potomka swego spod opieki nie wypuścisz, rozkazywać mu będziesz w sprawach wszelkich. Jego zaś grzechy twoimi będą." Tradycja ta mówi, iż Stwórca nowego wampira sprawuje nad nim władzę i opiekę, do czasu przedstawienia nowego Kainity, władcy ziem. Zanim jednak Stwórca i jego potomek zaczną żyć niezależnie od siebie, za wszystkie grzechy i przewinienia nowego wampira odpowiada jego Ojciec.
W przypadku gdy Wilkołak dokona przemiany na człowieku automatycznie obowiązuję go prawo Opieki.



Gościnność:
"Szanuj domenę cudzą. Kiedy w obce miasto przybędziesz, przedstawisz się temu, kto nim włada. Bez zgody jego nikim tam jesteś." Zgodnie z ową zasadą, wampir odwiedzający nowe miasto, musi złożyć wizytę zarządcy, Księciu. Jeśli tego nie zrobi, musi liczyć się z gniewem Zarządcy.



Destrukcja:*
"Nie będziesz zabijał nikogo z rodzaju swego. Prawo destrukcji jeno Starszemu twemu przysługuje. Jeno najstarszy pośród was Krwawe Łowy zarządzić może." Zasada Destrukcji to jeszcze jeden z przywilejów Księcia/Alfy, bo to on zazwyczaj jest najstarszym spośród mieszkańców danej ziemi. To właśnie przywódca decyduje o rozpoczęciu Krwawych Łowów, a tym samym o życiu i śmierci swych podwładnych. Gdy ktoś mniej ważny zechce rozpocząć Krwawe Łowy, zazwyczaj jest ignorowany przez swych pobratymców.

Prawa oznaczone * [gwiazdką] tyczą się zarówno wampirów jak i wilkołaków. Są to prawa według nas najważniejsze i dlatego każdy winień się do nich stosować.


źródło; http://www.hogwart.edu.pl/biblioteka/Wampa.htm#2
Powrót do góry Go down
 
Prawa Nocy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Blood :: P O R A D N I K :: Genetyka-
Skocz do: